søndag den 31. marts 2019

En dejlig dag i haven :-)

En rigtig dejlig dag i haven, dog med nogen vind men alligevel ok.😊

Jeg fik da gødet hæk, roser, hortensie m.v. 

Jeg fik fjernet lidt ukrudt og lagt min løg, mine nye kæmpe liljer, dem glæder jeg mig så meget til at se💓

Alle mine små krukker og planter som har stået i læ ved mit køkken hele vinteren er kommet frem i dagens lys og nu sat på en mere solrig plads så de kan begynde at nye varmen.

Jeg var også lige en tur i det nyombygget havecenter her i Roskilde sammen med min søster💕

Og så er min første tulipan sprunget ud😍og inden længe kommer flere til🌷

Dejlig dag🌞










                                                            


1 kommentar:

  1. Der er rigtig dømt forår i din have. De to runde tulipanbede kommer til at se fantastiske ud om ikke ret lang tid.

    SvarSlet