lørdag den 30. marts 2019

Det mærkes som forår

Hvor er det dejligt, det emmer af forår i hvert fald lige her i weekenden 😊

Man kan også se at haven er ved at springe ud, jeg bor dog lidt landligt og har derfor ikke så meget nabovarme så her springer alting lidt senere ud, men jeg kan dog prale af at min første påskelilje er sprunget ud 😉

Bare det at gå rundt i haven og snuse alt den dejlige forårs duft ind er bare lykken💚

Nå men ud i haven jeg har købt kæmpe liljer og de skal i jorden så de kan begynde deres rejse mod himmlen, dem glæder jeg mig til at se😊

God forårsweekend derude.






1 kommentar:

  1. Ser flot ud, det er altid dejligt at komme igang igen med den nye sæson, hos os er vi også langsomt ved at gå igang, dog er der lige mere fokus på at få flyttet minigrisene rundt fra vinterfoldene til sommerfoldene, det er altid en fornøjelse.
    Du kan se vores gratis programserie her, den omhandler bondelivet og livet som selvforsyner.
    https://www.youtube.com/watch?v=qVeax_7EiBQ&list=PLDwulVzpb0XODN1rnnt2Kq_VsEx-V-gLw

    SvarSlet