søndag den 7. april 2019

Sikken en vidunderlig weekend

En helt vidunderlig weekend, gode lune temperatur og ingen vind👌

Jeg fik i hvert fald en del fra hånden, det er ligesom en slags rengøring bare i haven😊 man fjerner alt det visne og flytter lidt på de krukker som har overvintret ude man fejer og evt. lidt højtryksspuling hvis der er lidt alger.

Der kom nyt frisk vand i mit spejlbassin og de første tulipaner er for alvor sprunget ud.🌷

Jeg fik også lige sat 9 stiklinger fra min pelargonie, det er første gang jeg har prøvet det så dem glæder jeg min meget til at se vokse. 💖 

Sidst på dagen var jeg lige hos den lokale blomsterhandler og hente min pose Too good to go, det blev til 4 planter og et bundt tulipaner😊 kr. 99,- det var et godt køb
















.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar